Kan ik een foto/logo invoegen op mijn kaart?

Dit is zeker mogelijk!
In onze collectie kan je heel wat ontwerpen met foto's terugvinden. Deze foto’s kun je vervangen door op de foto te klikken en rechts jouw foto toe te voegen aan jouw account en vervolgens aan te klikken.

Bij sommige kaarten is er geen fotoveld voorzien.
Dit kan je oplossen door een 'fotovak' toe te voegen.

  1. Beeldvak toevoegen 
  2. Verplaats de fotozone, met behulp van de zwarte hand, naar de gewenste plaats. 
  3. Upload de foto of het logo naar uw account en vervolgens kun je deze kiezen uit jouw galerij aan de rechter zijde. 

Hierbij is het belangrijk om het 'fotovak' niet over de tekst of over het ontwerp van de kaart te plaatsen.
Op deze manier kan je eenvoudig een foto toevoegen aan jouw gekozen kaart. Als de kwaliteit van de foto/het logo te laag is, wordt er een foutmelding weergegeven.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk