Technisch probleempje?

Ervaar je een technisch probleem? Hier is wat je kunt doen ermee:

Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen* en een oplossing te vinden voor het ervaren probleem, vragen we ons even te mailen met dit probleem. Dit mag naar hello@tadaaz.be

Hiervoor maak je best een printscreen van het probleem/de foutmelding (een kopie van je scherm, via de knop PrtScr of via een knipprogramma), en mail je die ons door.

Graag vragen we ook al naar volgende beschikbare informatie waar we meteen wat mee verder kunnen:

- het type toestel: smartphone, tablet, computer,... 
- de browser: Safari, Google Chrome, Firefox, Internet Explorer,...
- welk artikel je aan het bekijken bent/was
- wanneer dit probleem zich voordeed, bij het openen van een ontwerp, bij het opslaan van een ontwerp,...

We helpen je graag verder.

*We raden steeds aan een computer te gebruiken in combinatie met het browser Google Chrome. Deze combinatie werkt het snelste met onze website.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk