Verzendservice

Indien je geïnteresseerd bent in onze verzendservice (rechtstreekse verzending naar geadresseerden)  neem dan contact op met onze klantenservice.

We gaan dan na of het kaartje dat je hebt gekozen, ook geschikt is voor deze service. Want deze service geldt voor geboortekaartjes zonder afwerking. Bijvoorbeeld bij geboortekaartjes met losse lintjes, opplakmotiefjes, labeltjes enz. is het helaas niet mogelijk. Voor kaartjes met (glans) folie is het wel mogelijk hoor! 

We bespreken samen de levertermijn – die kan iets afwijken van onze normale levertermijnen. Afhankelijk van het uur waarop de effectieve geboortebestelling ( kaarten) binnenkomt, kan afgesproken worden of de kaarten nog de dag van bestelling op de bus gaan of de volgende werkdag.

Dan bezorgen we je per mail een excellijst voor de etiketten én een link om de verzendservice toe te voegen in je winkelmandje. Je noteert daarin ook hoeveel kaartjes en enveloppen we naar jouw eigen huisadres mogen sturen. Gelieve de adreslijst pas naar ons te sturen als deze definitief klaar is.

Zodra de baby geboren is plaats je de bestelling ( kaartjes + enveloppen + verzendservice) én verwittig je ons nog eens telefonisch.

De prijs voor de verzendservice binnen Nederland ( 1,44 EUR) omvat: 

  • Postzegel (frankeerkosten Nederland tot 20 gram € 0,96) 
  • Kaart in envelop stoppen 
  • Etiket printen en plakken op de envelop

 Wij gaan onmiddellijk voor je aan de slag en drukken de geboortekaartjes, printen de adresetiketten, plakken deze op de enveloppen en versturen de kaartjes in de enveloppen.

De geboortekaartjes worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen door PostNL bezorgd. We zijn hier echter wel steeds afhankelijk van de postbezorger. In Nederland wordt op zondag, maandag en feestdagen geen brievenbuspost bezorgd.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk