Kan ik een product terugsturen?

Bij Tadaaz streven we uiteraard 100% tevredenheid na. Om onaangename verrassingen te vermijden, voorzien we de mogelijkheid om een gepersonaliseerde proefdruk aan te vragen. Hoe je tewerk gaat om een proefdruk aan te vragen, vind je hier

Ben je jammergenoeg toch niet tevreden over jouw bestelling, dan voorzien wij volgende mogelijkheden:

  1. Een gepersonaliseerde bestelling kan niet terug in voorraad genomen worden. Terugsturen is helaas niet mogelijk. Heb je toch een vraag of opmerking, neem dan gerust contact op met de klantendienst.
  2. Niet-gepersonaliseerde producten (enveloppen, blikken doosjes,...) kunnen wel teruggestuurd worden, steeds na contact met onze klantendienst.

Zo neem je contact op met onze klantendienst:

  • via onze contactpagina
  • Bereik ons op werkdagen van 8.30u -17u00 (vrijdag tot 15u00):

                op chat via het contactvenster onderaan rechts

                telefonisch via 0115/614 544

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk