Ik heb een klacht, met wie neem ik contact op?

Het Tadaaz-team streeft alleen naar tevreden klanten. Is er om de één of andere reden een probleem, opmerking of suggestie die je aan ons kwijt wil, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst. Bereik ons op werkdagen van 8.30u-17u00 en op vrijdag tot 15u00

Mailen via onze contactpagina
chat via het contactvenster onderaan rechts
telefonisch via 0115/614 544
Whatsapp 06 122 08 599
Stuur ons indien mogelijk ook meteen foto’s door van het probleem, zo kunnen we sneller ingrijpen.

Wij zullen je klacht grondig onderzoeken en zo snel mogelijk een oplossing voorzien. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, krijg je van ons een inhoudelijke reactie.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommisie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

( https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk